Jeśli w Twoim salonie wciąż obecny jest nieśmiertelny zeszyt do zapisywania wizyt, pozbądź się go wreszcie. Pora przywitać 21 wiek – postaw na nowoczesne technologie i ciesz się korzyściami, jakie przyniesie Ci nowy sposób umawiania klientów!
Więcej czasu dla Ciebie
Program do umawiania usług wyręczy Cię w wielu aspektach. Nie będziesz już kartkować zeszytu, żeby sprawdzić, czy dany termin jest wolny – zrobisz to jednym kliknięciem. Nie będą się zdarzać pomyłki, takie jak zapisanie dwóch osób na tę samą godzinę albo umówienie klienta do pracownika, który przebywa wtedy na urlopie. Jeśli zdecydujesz się udostępnić swoim klientom możliwość rezerwacji online, wizyty będą się same zapisywały w Twoim kalendarzu. Dzięki temu Ty nie będziesz odbierać telefonów w trakcie obsługiwania innego klienta (co go z pewnością irytowało). To ogromna oszczędność czasu, który możesz przeznaczyć na budowanie relacji z klientem albo na życie prywatne.
Sposób na przyciągnięcie nowych klientów
Klienci stają się coraz bardziej wymagający. Są też przyzwyczajeni do wykonywania wielu codziennych czynności przez internet. W ten sposób zamawiają jedzenie, umawiają wizyty do lekarza, robią zakupy czy nawet załatwiają sprawy urzędowe. Jeśli nie chcesz zostać w tyle, daj im możliwość rezerwacji zabiegu w ten sam sposób! To będzie stanowiło Twoją przewagę nad konkurencją – osoba szukająca usług w sieci umówi się właśnie do Ciebie. Tym samym możesz zyskać pokaźne grono nowych klientów, którzy docenią to, że idziesz z duchem czasu.
Oszczędność pieniędzy
Koniec końców chodzi o pieniądze, prawda? Oprogramowanie dla salonu to inwestycja, która nie tylko się zwróci, ale też może zwiększyć dotychczasowe zyski. O nowych klientach już wspomnieliśmy. Poważnym problemem jest jednak to, że część wizyt nie dochodzi do skutku – klienci o nich zapominają, a w efekcie Ty tracisz pieniądze. Terminarz online pomoże zminimalizować to zjawisko, wysyłając automatyczne przypomnienia przed umówioną wizytą.
Branża hair&beauty szybko się zmienia. Tradycyjne metody kiedyś się sprawdzały, ale dziś, przy tak dużej konkurencji, przy rosnącym wachlarzu usług i zwiększającej się liczbie klientów, te dotychczasowe metody zaczynają zawodzić. Nie bój się nowości. Przecież do tego samego zachęcasz swoich klientów – do zmiany fryzury, makijażu, koloru paznokci, poprawy sylwetki. Pokaż im więc, że zmiany są super!